ok logo

Så er containeren pakket til Thailalnd

Her er så de hårdt arbejdene OK sejler som holdt ud til det sidste.


Vi startede dagen med morgenmad og kaffe.




Så er de første 9 joller på plads.




Sørme om det ikke lykkes at få plads til alle 12 joller i containeren.



JOB DONE, pakket og klar til afskibning med destination Pattaya.
Vi mødte op hos Inter Express Brøndby, hvor Søren (DEN-1212) stilled fine faciliteter til rådighed til pakningen af den 40 fod som Mærsk havde leveret to dagen forinden.
Lind og Malte havde brugt fredag eftermiddag på tjek af mål og dermed placering af jollerne i det stillads vi skulle bygge indeni containeren.
Kl. 09:00 lørdag morgen started vi med fælles morgenmad som vores vært Inter Express bød på.
Efter brød, kaffe og intro af dagens opgave, gik vi igang med arbejdet under super styring af Lind og Malte.
Kl. 17:00 lørdag var vi, til vores overraskelse, færdige og klar til at lukke dørene til containeren (vi havde forventet at skulle brug noget af søndagen også).
3 joller i højden i 4 rækker Ialt 12 joller, 15 master, 29 sej log en masse udstyr var pakket i forsvarlig og god orden, alt efter planen.
Det var super omgivelser som Søren stillede til rådighed. At kunne gå inde i en opvarmet hal og pakke gjorde livet noget mere bekvemt end hvis vi skulle have stået uden dørs i -5 graders frost.
Bring Parcel (med Jens Lauge som "styrmand") har sørget for al papir arbejde med diverse dokumenter, carnet og told behandling samt sørget for hele handlingen af denne transport.
Det er imponerende hvilket stykke arbejde Lauge har lagt i det her projekt, vi er MEGET taknemmelige.

Ref: Stefan Myralf


D. 23/1 Her bliver containeren så hentet hos Inter Express.



Den videre rejse ser sådan ud ifølge Lauge:
Cph' Frihavn- Bremerhaven "Kornett" voy 1306 ETD 24.01. ETA 26.01
Bremerhaven- Singapore "Elly Maersk" voy 1303 ETD 01.02 ETA 01.03
Singapore - Laem Chabang "APL Amman" voy 034 ETD 08.03 ETA 10.03
ETD = Expected time of departure
Transittid er små 40 dg. hvis vejret tillader.